Carnestoltes 2020

Divendres 14 la senyora Carnestoltes a l’escola es va presentar, vestida de molts colors i amb l’ajuda dels alumnes de 1r i 2n va fer el seu pregó. Unes consignes ens va deixar per la setmana que havia d’arribar.

Del 17 al 21 de febrer la disbauxa i la xerinola es van apoderar de l’escola. Nens, nenes i grans vam complir les consignes de dilluns a divendres, amb moltes rialles i alegria.

Dilluns amb els cabells pintats, dimarts amb accessoris i ben guarnit el cap, dimecres no es van vestir ja que amb el pijama van haver de venir, dijous una passada tots amb la cara pintada i divendres per grups: pallassos, cuiners, pirates, bruixes, indis, mexicans i els més grans de graduats. Que bé ens ho vam passar!!!

Per veure més fotos cliqueu sobre la imatge.