Benvinguts al curs 2019-20

Benvolgudes famílies,

Desitgem que hàgiu passat un bon estiu.

Esperem els vostres fills/es el proper dijous 12 de setembre per començar el nou curs escolar que aquests dies el claustre està preparant amb molta il·lusió.

Us recordem que els alumnes de Primària cal que portin una tassa i una cullera (els alumnes d’Infantil no cal que en portin) ja que per esmorzar La Xarranca ens farà xocolata desfeta acompanyada amb pa.

Aprofitem per recordar a les famílies de P3 que poden portar el material el dimarts 10 de setembre de 9h a 12h l i aprofitar que el vostre fill/a conegui la seva tutora.

Equip Directiu