Acomiadem el 2n trimestre

Benvolgudes famílies,

El proper divendres 12 d’abril acomiadem el 2n trimestre amb la festa de la bicicletada pels alumnes de CM i CS, jocs a CI i una festa a EI. Recordeu que aquest dia les classes acaben a les 13:00h. Els usuaris de menjador acabaran a les 15:00h. Hi haurà un servei d’autobus a les 13:00h. i un altre a les 15:00h.

Ens retrobarem el dimarts 23 d’abril, diada de Sant Jordi. Aquest dia es visitarà la parada de roses dels de 6è, es miraran llibres i a la tarda anirem a veure la llegenda de sant Jordi representada pels alumnes de 4t.

Us desitgem una bona setmana Santa.