Oferta d’extraescolars 21-22

Hola famílies!

Des de l’AMPA us fem arribar l’oferta d’extraescolars pel curs vinent. Recomanem a tothom que hi doni una ullada.

Clica per veure l’oferta d’extraescolars

També us facilitem aquí l’enllaç per a sol·licitud de plaça (també el trobareu al document adjunt).
Clica per accedir al formulari

Si estiguéssiu interessats en activitats que en la programació es solapen, feu igualment la sol·licitud, ja que només es tiraran endavant les que arribin al mínim. Si al setembre finalment heu d’escollir o podem fer canvis en programació ja ho tractarem. O si hi ha alguna activitat que està programada al migdia però us aniria millor fer de tarda, podem moure’n alguna si arriba al mínim d’alumnes.
Per aquests casos, podeu enviar un correu electrònic explicant el cas i la necessitat.

Demanar-vos que no ho deixeu pel setembre, ja que així ens faciliteu molt la feina.

BON ESTIU!!