Concert Cantània

Benvolgudes famílies de 6è,

El proper diumenge dia 5 de juny a les 17h tindrà lloc el Concert Cantània, al Teatre Auditori de Granollers, on els vostres fills i filles participen.
Els nens i nenes han d’arribar al Teatre dues hores abans, a les 15 hores, es demana molta puntualitat. Entraran amb els/les mestres per assajar abans del concert.
L’entrada i la sortida es realitzarà per la porta del darrera del Teatre (C/ Ponent) a la fila que tenim assignada amb el nom de l’escola.
Els nens han de venir vestits amb la samarreta que facilitarà l’escola i amb pantaló o faldilla i sabates fosques.
Els familiars entraran i sortiran per l’entrada principal del teatre.

Moltes gràcies, Llinars del Vallès, 30 de maig de 2016