CANVIS EN LA SORTIDA DE L’ESCOLA DELS ALUMNES DE PRIMÀRIA

Benvolgudes famílies,

Tant les famílies com els/les mestres estem veient la necessitat de canviar el procediment a l’hora de sortir del recinte escolar, ja que a l’entrada principal s’acumula un gruix de persones que fa poc àgil la sortida.

Després de preguntar a famílies (via mares delegades) i a mestres, volem fer-vos la proposta de fer les sortides a les 12:30 i a les 16:30 de la següent manera:

CURS SORTIDA
E. infantil Porta infantil
1r Porta principal
2n
3r Porta infantil
4t
Porta principal

Us preguem que mantingueu lliure el carril bici en la part de la vorera

• Les famílies d’infantil hauran de procurar sortir per la banda de la tanca del pati d’infantil per deixar sortir els nens i nenes de 3r i 4t.
  • Les famílies que tenen fills que surten per dues portes diferents hauran de passar d’un cantó a l’altre pel carrer.

FAREM LA PROVA LA SETMANA DEL 14 AL 18 DE DESEMBRE

Si es valora positivament després de Nadal mantindrem aquest procediment de sortides. Us n’informarem abans d’acabar el trimestre.

Us agraïm la vostra col·laboració i participació en tot el procés.

Equip de mestres