Visita a Barcelona amb els amics d’Erasmus

Els alumnes i mestres de 6è hem anat a visitar el Parc Güell i la Pedrera, acompanyats pels nostres companys de les escoles europees que ens estaven visitant durant la setmana.

Els nostres amics d’Erasmus, vinguts de diferents països europeus (Polònia, Finlàndia, República Txeca i Grècia) s’han quedat molt sorpresos de l’enginy del nostre arquitecte modernista més famós: Antoni Gaudí. Però no han estat els únics, perquè els nostres alumnes no paraven d’obrir els ulls com a plats i “d’al·lucinar” amb les històries de la vida i obra del genial arquitecte.

Tothom es va quedar amb ganes de més, per tant, animem a tots els pares a anar-hi amb els seus fills per fer una visita més detallada. Segur que la GAUDIreu molt!