SANT JORDI 2020

Avui és un dia especial, un Sant Jordi especial.

No estem a l’escola,  però tots i totes les mestres i tots i totes les persones que formem la família de l’Escola Salvador Sanromà us trobem a faltar i volem compartir aquesta diada amb vosaltres.

No hem pogut fer els Jocs Florals que tant ens agraden. Però podrem gaudir dels vostres escrits, contes i manualitats que ens heu fet arribar. Hem fet un recull de totes elles, que també podeu trobar als sites de cada cicle.

Educació Infantil: Les mestres d’Infantil ens expliquen aquest conte tan bonic. Esperem que us agradi moltíssim!!

Educació Infantil: https://drive.google.com/open?id=1_R2XJ1XohdltDZ8KCAJKK_AnXAl8vDkz

Cicle Inicial:  Els nens i nenes de 1r i 2n han fet punts de llibres, aqui teniu el recull. Quins punts de llibres més bonics!!!

Tercer: Ha preparat un llibre preciós amb totes les feines que heu fet des de casa.   I també ho teniu en vídeo!!!
Quart: Podeu veure totes les feines que els nens i nenes de quart han realitzat en aquest llibre. Gaudiu molt!!!.
Cinqué: Els nens i nenes de cinqué han realitzat escrits molt interessants, han treballat la narració fantàstica, i s’ha de dir que tenen molta imaginació!!
Sisé: L’alumnat més gran de l’escola ens ha preparat un recull de poemes fet per ells. Felicitats!!

Bon Sant Jordi nens i nenes i famílies del Sanromà, ens veiem aviat!!!!

Podeu veure tots els Jocs Florals clicant aquí.