REVISIONS BUCODENTALS

Benvolgudes famílies de 1r , 3r  i 6è,

El Departament de Salut, a través dels serveis d’Odontologia de la xarxa de centres d’atenció primària, porta a terme anualment la revisió odontològica dels escolars d’Educació Primària, establertes en el Pla de Salut de la Generalitat de Catalunya.

Les revisions dentals que periòdicament es fan a l’escola tenen per objectiu prevenir i detectar precoçment posibles alteracions de la salut bucal dels nens i les nenes. A més ens ajuden a programar les activitats preventives i d’educació sanitària per tal de millorar-la.

Els propers dia  3 i 17 de novembre l’equip d’Odontologia  del CAP Llinars del Vallès es desplaçarà a l’escola  per realitzar la revisió bucodental al vostre fill/filla. Un cop finalitzada la revisió s’entregarà un informe individualitzat sobre l’estat de salut oral. En el cas que presenti alguna patologia (problema) que requereixi algun tipus d’atenció s’indicarà en el mateix informe per a que s’adreci a l’odontòleg del vostre centre d’atenció primària.

revision-dental