Proves de Competències Bàsiques 6è

Benvolgudes famílies de 6è,

Els dies 7, 8 i 9 de maig al matí,  els vostres fills i filles passaran les proves de competències bàsiques elaborades i organitzades  pel Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu. Avaluen l’assoliment de la competència comunicativa lingüística, de la competència matemàtica i de la competència en coneixement del medi natural al final de l’etapa de l’Educació Primària.

Aquestes proves seran passades al centre per aplicadors externs.

És molt important que els  dies que s’han de passar les proves els alumnes no faltin a l’escola,  que siguin molt puntuals i que vinguin esmorzats de casa.

Us adjuntem el full informatiu:   csda.gencat.cat/…/INFO-families-primaria-2019.pdf