INSTRUCCIONS DE REOBERTURA DE CENTRE JUNY 2O2O

Seguint les instruccions del Departament d’Educació l’escola obrirà les portes quan entrem en la Fase 2. I ho farem de la següent manera:

Alumnat d’infantil (P3, P4 i P5):

L’alumnat que ha confirmat l’assistència a través de l’enquesta que es va passar a les famílies (per qüestions de conciliació familiar) podran venir a l’escola quan comenci la fase 2 (previsiblement el dilluns 8 de juny).

Les mestres us esperarem per la porta exterior d’infantil (Carrer Gaudí), a partir de les 9 h. Allà prendrem la temperatura als infants i recollirem la Declaració responsable que haureu de portar emplenada i signada. La persona acompanyant de cada alumne no podrà entrar al recinte escolar.

A les 13 h podreu recollir l’alumnat en el mateix lloc, la porta exterior d’infantil.

La resta de famílies podreu sol·licitar entrevista individual telemàtica amb la tutora del vostre fill/a. Rebreu més instruccions a través de les vostres tutores.

Alumnat de Primària (1r a 5è):

Continuarem amb propostes telemàtiques a través del Google site fins al dia 19 de juny, últim dia d’escola.

Les famílies podreu sol·licitar una entrevista al tutor/a, que es farà on line.

Alumnat de 6è:

Les famílies podreu sol·licitar una entrevista al tutor/a, que es farà on line.

L’últim dia, el 19 de juny, es farà un petit comiat presencial i voluntari a l’alumnat de 6è (En grups de màxim 13 alumnes per mestre). Això significa que els nens i nenes de 6è podran assistir aquest dia a l’escola, i podran recollir algun material que tinguin a les aules. El professorat els prepararà alguna activitat de comiat. Els alumnes hauran de portar la Declaració Responsable

L’horari i les activitats ja us els aniran detallant els tutors/es durant els pròxims dies.

Per tal de saber quan alumnat assistirà haureu d’emplenar un formulari que us farem arribar.

Tot aquest procediment el podreu trobar més detallat en el PLA D’OBERTURA ESCOLA SALVADOR SANROMÀ

Els informes de final de curs us els enviarem via correu electrònic.

La secretaria de l’escola romandrà tancada fins que el departament d’Educació ens n’autoritzi l’obertura.

Si teniu alguna consulta, no dubteu a demanar-ho en aquest correu electrònic, o al vostre tutor/a.