Els infants d’infantil trien el nom de les seves classes

Hola famílies!!!

Gràcies a la vostra col·laboració i al treball de tria que hem fet entre totes i tots a l’aula…

JA TENIM NOM DE LA CLASSE!!!!

El procés que hem fet fins a arribar a la decisió final ha estat el següent:

• Cada alumne, juntament amb la seva família, tria un nom relacionat amb la Festa Major de Llinars i ho porta representat en un full amb el nom i un dibuix.
  • Expliquem a l’aula davant de tots els companys i companyes què hem triat i per què.
  • Representem amb fotografies totes les aportacions dels alumnes i triem quin és el que ens agrada més.
  • El nom més triat és el guanyador i representarà la nostra aula durant tot el curs.

Així doncs, després d’haver fet tota aquesta súper feina, les nostres classes es diuen:

P3A – GEGANTS I GEGANTES
P3B – BASTONERS I BASTONERES