Educació Viària a l’escola

Diversos cursos de la nostra escola ha rebut la visita de la Policia Local de Llinars del Vallès per poder treballar l’Educació Viària.

L’alumnat ha pogut fer diferents activitats, com veure un vídeo, observar de ben a prop com és un cotxe de policia, recordar el significat dels senyals de trànsit i, l’alumnat de 5è, també ha pogut fer una sortida en bicicle pel poble, practicant la circulació en el circuit que hi ha darrere el pavelló.

Agraïm molt a l’Ajuntament i a la Policia Local l’organització d’aquestes jornades!

I no oblideu de visitar el nostre Instagram, on podreu gaudir de més fotos i vídeos.