Construïm camins de paraules boniques

Hem començat aquest nou curs 15-16 amb una activitat que ens ha proposat la Comissió d’Educació Emocional de l’escola que hem anomenat “construïm camins de paraules boniques”.

Tots els nens i nenes de l’escola, de P3 fins a 6è, hem fet un treball a l’aula al voltant dels sentiments i les emocions que trobem a l’escola, i hem plasmat aquestes paraules tan boniques en una pedra pintada prèviament amb colors molt alegres.

Les nostres emocions i sentiments amb cos de pedra s’han donat la mà i juntes han dibuixat camins que decoren els patis interiors de la nostra escola.

Podeu veure més imatges a l’aula virtual “Celebracions d’escola