Cantània 2020

Benvolgudes famílies de 5è,

Us adjuntem una carta informativa i les instruccions del procés de compra d’entrades per la Cantània, que ens han fet arribar des de l’Auditori de Granollers.
Avui els alumnes de les famílies que heu fet la reserva d’entrades per la Cantània, porten a casa una circular amb els codis corresponents per comprar-les per Internet ( https://www.teatreauditoridegranollers.cat ) o a les taquilles del Teatre Auditori, del 5 de març al 3 d’abril.
A partir del dia 23 d’abril es posaran a la venda les entrades sobrants, si n’hi ha.
Us informem que els nostres alumnes estaran ubicats al cor 4, per si voleu escollir les localitats segons la ubicació del cor a l’escenari.
Carta informativa: Carta famílies
Procés compra entrades: procescompra_internet_escoles_2020-1