Cantània 2020: VIRTUAL

Pels qui desconeixeu aquest projecte, comentar-vos que aquest curs 2019-2020 la Cantània celebra 31 anys de rodatge. Va començar a partir de la voluntat de les mestres de música de les 9 escoles municipals de música de Barcelona de fer alguna activitat conjunta. L’any 2002 es va començar a estendre per tota Catalunya i, finalment, l’any 2005 es va estendre arreu del món.

Cada any s’encarrega la cantata a un compositor i a un escriptor de reconegut prestigi. Just abans de cada concert es fa un assaig general, que és la primera vegada que cada nen es troba en l’espai que l’acull, que sent els músics en directe, que treballa amb el director musical i que sent la seva veu en mig de centenars d’altres veus de nens que no ha vist mai. Per aquest motiu, cada concert es converteix en un esdeveniment molt especial on cada cantaire ofereix el millor de si mateix. Al mateix temps també ho és per les famílies, al gaudir el moment final de tota la feina que han anat fent els nens i nenes des de fa mesos.

La Cantània d’aquest any 2020 s’anomena Virtual i la nostra escola ens ha tocat participar-hi dissabte 6 de juny a les 16:30. Com també és habitual, serà l’alumnat de qui hi participarà. Famílies, ja podeu anar reservant la data. Més endavant us donarem la informació pertinent per tal de comprar les entrades.

Us deixem l’argument de l’obra per tal que us feu una idea del què passarà.

“Les noves tecnologies són per tot arreu i han vingut per quedar-s’hi. En Marcel s’ha instal·lat una aplicació d’intel·ligència artificial i està descobrint un univers que el fascina. Fins on arribarà el poder de seducció d’aquest món virtual?”

A continuació, us facilito l’enllaç per tal que els nens i nenes puguin anar practicant les cançons des de casa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *