Amb les nostres mans, podem salvar vides!

Durant el segon trimestre, tots els alumnes de l’escola han rebut la formació teòrica i pràctica de Suport Vital Bàsic.

Els alumnes comencen a P3 i acaben a 6è. A cada curs, es formen uns aprenentatges propis de l’edat.

La nostra tasca com a educadors és formar ciutadans preparats en competències bàsiques útils aplicables a la vida diària.

Conèixer les tècniques de Suport Vital Bàsic significa conèixer com salvar vides.

La formació que es dóna a les escoles, als alumnes com a futurs ciutadans, és un dels objectius que des del Consell Català de Ressuscitació (CCR) amb el Departament d’Educació s’han compromès per a fer-ho possible.