Infantil

Pla de consum de fruita

Benvolgudes famílies: Seguint amb el “Pla de consum de fruita a les escoles” promogut pel Departament d’Ensenyament, amb l’objectiu de sensibilitzar als nostres alumnes de la importància de menjar fruita i verdura cada dia, aquest mes de març, els dies que menjarem fruita seran: Dimarts 3 Dimecres 4 Dijous 5 Maduixa Poma Taronja Atentament, L’equip […]

Pla de consum de fruita Llegeix més »

Ball de Gitanes al Sanromà

  Aquest any l’escola ballarà Gitanes per primer cop i en tenim moltes ganes. Al llarg d’aquest trimestre hem estat escoltant les músiques, parlant del vestuari i dels personatges que apareixen en aquesta festa. Les ballem aquest divendres i podreu visualitzar-ho a través dels diferents canals d’informació digitals que té l’escola. Estigueu atents i no

Ball de Gitanes al Sanromà Llegeix més »

Carnestoltes 2020

Avui ens ha visitat el Rei Carnestoltes i ens ha donat les consignes per la propera setmana:
– Dilluns, heu de venir en pijama, sabatilles i nino de dormir
– Dimarts, heu de venir amb un pentinat divertit
– Dimecres, heu de venir amb un mitjó de cada color
– Dijous, us heu de posar un complement dels pares
– Divendres, us heu de posar la disfressa que heu preparat a l’escola per la rua de la tarda

Carnestoltes 2020 Llegeix més »

30 DE GENER – DIA DE LA PAU

Cada 30 de gener, des de 1964, se celebra el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau. Ho celebrem aquest dia perquè va ser el 30 de gener de l’any 1948 que va morir Gandhi, i commemorem l’aniversari de la seva mort. Mohandas Karanchand Gandhi, més conegut com a Mahatma Gandhi (que vol dir

30 DE GENER – DIA DE LA PAU Llegeix més »

Tallers de Gènere

L’alumnat de 6è,  al llarg d’aquest trimestre està realitzant un tallers de Gènere. És tracta d’un projecte de coeducació per treballar a través de la fotografia. Està impulsat pel Departament d’Educació i Igualtat de l’Ajuntament de Llinars

Tallers de Gènere Llegeix més »

PLA CONSUM FRUITA

Benvolgudes famílies: Un curs més, l’escola està adherida al “Pla de consum de fruita a les escoles” promogut pel Departament d’Ensenyament. L’objectiu és sensibilitzar als nostres alumnes de la importància de menjar fruita i verdura cada dia. Enguany, els mesos de repartiment seran entre gener i juny de 2020. Es distribuiran peces de fruita seleccionades en

PLA CONSUM FRUITA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut