Suport Vital Bàsic (SVB)

Conscients de la importància de tenir uns coneixements sobre el Suport Vital Bàsic (SVB) com a ciutadans de present i futur, a l’escola seguim formant-nos (alumnat i mestres) per a saber reaccionar davant alguna situació d’emergència.

Durant aquestes tres últimes setmanes, l’alumnat des de 1r fins a 6è, està aprenent, recordant i ampliant les tècniques, coneixements i habilitats relacionades amb el SVB i expressions com per exemple: “més val fer que no fer”, “el 112”, practicar una “RCP”, col·locar una víctima en “PLS”, o conèixer el funcionament d’un “DEA”, va formant part del seu bagatge.

Així doncs, l’alumnat del Rossend Montané està preparat per contribuir a augmentar la supervivència del nostre entorn.