PREPAREM LES CONSIGNES!

A finals de gener ens va arribar una carta ben especial… Era el Rei Carnestoltes! Ens demanava ajuda per a poder preparar les consignes d’aquest any i així ho vam fer!

Primer, en gran grup, vam crear una pluja d’idees per acabar trobant les consignes més divertides. Després ens vam posar per parelles i vam anar formant el rodolí que millor encaixava mentre l’escrivíem a l’ordinador. Però sabeu que això no és tot? Un cop ho teníem ben muntat ens faltava fer una cosa ben important: presentar les consignes als nens i nenes de la resta de l’escola! És en aquest punt on vam començar a assajar i practicar per fer una representació. Quan va arribar el dia ho vam clavar! En acabar, ens ho vam passar d’allò més bé ballant al ritme de carnaval i tirant confeti!

Visca el Carnaval de l’Escola Rossend Montané!