SORTIDA AL MUSEU DEL DISSENY

La sortida al Museu del Disseny és l’activitat que dona el tret de sortida a un dels grans projectes d’aquest curs: la cooperativa. Aquest projecte donarà peu a què les famílies vingueu a ajudar-nos i pogué compartir aquest treball amb vosaltres.

A l’hora de crear les nostres cooperatives un dels aspectes més importants a tenir en compte és la creació d’un logo. I, en aquesta sortida, ens van explicar quins elements són rellevants a l’hora de fer el nostre propi disseny gràfic (Logo): la tipografia, el color, la forma i la composició.

Després de la visita al museu vam fer un taller on vam posar en pràctica tot el que ens van explicar.

Esperem que us agradin les nostres creacions. Sereu capaços de reconèixer quins adjectius representen? Podeu escriure les vostres respostes als comentaris. SORT!

Museu del Disseny

DISSENYS ALUMNAT