Nadal a l’escola: Programació d’aquest mes.

Hola, famílies!

S’acosta el final de trimestre més festiu del curs! Amb les festes de Nadal retornem a les tradicions de l’escola.

Des de les tutories se us faran arribar les informacions més concretes de cada classe, però trobem interessant que conegueu què passarà a l’escola durant els dies vinents.

• El 5 de desembre les classes de grans faran la fira d’intercanvi. Amb aquesta activitat es promou que l’alumnat pugui fer el seu regal d’amic invisible amb alguna cosa que hàgim trobat a la mateixa fira.
  • Us recordem que el pròxim 7 de desembre l’escola estarà tancada, ja que és un dia festiu de lliure disposició.
  • Les classes d’EI5, com ja és tradició, seran les responsables d’elaborar la postal de Nadal que fem arribar a totes les famílies.
  • El dia 12 de desembre, les classes de 1r faran la seva expedició al bosc de Sant Genís per anar a trobar el tió! Esperem que el trobin!
  • El matí del dia 13, les classes d’EI5 aniran a cantar Llúcies a Sant Jordi Parc.
  • Aquella mateixa setmana les classes de 2n aniran a cantar nadales a la residència d’avis Conxita Valls.
  • El dia 15 de desembre les classes d’EI5 tindran una sortida molt especial al Castell de Rubí.
  • El dia 18, el cicle de Grans a la tarda, gaudiran d’unes bones partides de Quinto Nadalenc, amb premis per a tothom!
  • El dia 19 farem festa grossa, Petits i Mitjans faran cagar el Tió i tindran un berenar de Nadal!
  • El dia 20 de desembre Grans farà l’amic invisible, i després farem el concert de Nadal a l’escola. Serà a les 11h al pati de primària (en cas de pluja es farà un pla B).
  • Us recordem, també, que el 20 de desembre l’horari serà intensiu i que, per tant, plegarem a les 13h.