Comunicació, informacions diverses

Us volem transmetre dues informacions:

• Blocs. Articles Protegits

Durant els propers dies les tutories us faran arribar un correu indicant-vos la contrasenya per accedir als articles dels blocs protegits amb contrasenya. Aquests articles restringits ens permetran publicar més fotografies i amb més detall. Només sortiran alumnes que tinguin autoritzada la publicació d’imatges en l’apartat “intranet amb accés restringit” de l’autorització de drets d’imatge.

• Document “Com ens comuniquem a l’escola?”

Durant el curs 21-22 vam iniciar un treball de diagnosi per a l’elaboració d’un Pla de Comunicació per a l’escola. Durant el curs 22-23 treballarem per concretar i implementar-lo.

Una de les conclusions que es van extreure de l’anàlisi va ser la conveniència de compartir amb tota la comunitat quins canals tenim a l’escola per comunicar-nos i explicitar quins usos donar-los ja que hem identificat que no està clar en tots els casos.

Hem recollit aquesta informació en un document que vam compartir amb vosaltres a les reunions de famílies, de manera que poguéssim aclarir alguns aspectes que havíem detectat que no es coneixien prou bé.

Ara que ja us ho hem presentat, us fem saber que hem ubicat aquesta informació en un apartat fixe de la web “Com ens comuniquem a l’escola?”, que també trobareu accessible des del menú.

A més d’aquest document, s’estan concretant altres aspectes que configuraran el Pla de Comunicació, que compartirem amb les famílies un cop elaborat.