La Música del Pati: “Black or White” Josep Antoni Garcia14/01/19 Escoltem un dels millors temes del Rei del Pop, en Michael Jackson.
ELS REIS HAN PASSAT PER LA NOSTRA ESCOLA…. Ester Ribas11/01/19 Després de les vacances Nadal…. Els reis ha passat per la nostra escola…. i moltes coses ens han deixat!! GRANS REGALS QUE SEGUR QUE GAUDIREM I GENS NI MICA DE CARBÓ!! QUE BONS MINYONS/ES QUE SOM!! 😛