CAGA TIÓ!! Ester Ribas21/12/18 ELS NENS I NENES D’EI 3 VAREM CAGAR EL TIÓ…. I CARAI,… MOLT CONTENTS VAM ESTAR!!
EL PATGE REIAL…. Ester Ribas21/12/18 EL PATGE REIAL HA ARRIBAT A L’ESCOLA…. CONTENTS L’HEM REBUT I LI HEM FET ENTREGA DE LA CARTA PERQUÈ LA FACI ARRIBAR A S.S.M.M. ELS REIS D’ORIENT!!!