Comencem el projecte “Escolta’m”, un espai d’interacció per poder reforçar vincles. Seguim treballant les emocions!
I aquest va ser el segon regal de Reis que va demanar l’AMPA. Estem molt contents!
Els continguts d’aquesta pàgina són propietat del centre, que és qui té el dret d’imatge dels menors. No està permès que cap família de l’escola els copiï ni en faci difusió.