DIA DE LA PAU Ester Ribas31/01/20 EL DIA 30 DE GENER L’ESCOLA QUERMANY VAM CELEBRAR EL DIA DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU ESCOLAR
Educació en valors 5è Judit Albert31/01/20 https://photos.app.goo.gl/tG4Urz2d5ZwSkJGc8 Treballem la coeducació i la igualtat de gènere amb la pel·lícula “Billy Elliot”