L’AMPA va fer una carta als Reis i el primer dia, després de vacances, ens vam trobar amb molts paquets a l’entrada…
Un nou espai per treballar amb projectes, a través de grups cooperatius i desenvolupant l’autonomia. Rendibilitzem passadissos!
Una escola acollidora ens fa més feliços…
Durant aquesta setmana escoltem la cançó “Bon dia Vida”, un dels últims temes del grup de rumba catalana Gertrudis. Una cançó que encomana molta alegria!!!
Els continguts d’aquesta pàgina són propietat del centre, que és qui té el dret d’imatge dels menors. No està permès que cap família de l’escola els copiï ni en faci difusió.