ENS VISITA EL POETA JOSEP RIERA

El passat 25 de maig, en Josep riera va visitar la nostra classe ja que, des de l’inici del Projecte “Ens emocionem amb la poesia”, vam triar aquest nom com a nom de l’aula.
Li vam fer unes quantes preguntes: si li agrada més fer de pagès o de forner, si escriure poemes li ve de familia, quin és la seva font d’inspiració… i ell, ben content ens les va anar responent totes.
Després vam fer-lo jugar al joc de LA CARRERA POÈTICA, un joc que ens vam inventar tots nosaltres de manera que, cada vegada que ens toqués la casella amb la seva imatge s’havia de fer la següent acció: “Si has trobat en Josep Riera passes per la drecera”.
Vam jugar-hi per grups però el Josep Riera anava sol, però tot i que ell tot sol ens va guanyar a tots i totes!
Després ens va firmar alguns llibres de poemes i també el poema que l’editorial Cal Siller ens va regalar a l’escola: la seva obra poètica completa.
Finalment ens vam poder fer una fotografia tots junts.

(Article escrit pels alumnes de 5è)