LA MALETA VIATGERA DE 1r

Des de la Tutoria convé treballar el tema de la cohesió de grup. És molt important que els nens i nenes es coneguin bé per desenvolupar unes bona relació entre ells que ajudi a sentir-se més motivats per les activitats escolars i, en general,  ser més feliços a l’escola.

La maleta viatgera és una de les propostes didàctiques que farem aquest curs en aquest sentit. Cada setmana un nen o una nena esdevindrà la protagonista i ens explicarà a la resta del grup quines són les meravelles que ens ha portat a la maleta. Es tracta de compartir amb els companys i companyes aquells records o objectes que tots guardem amb un carinyo especial (fotos, una peça de roba de quan érem petits, una joguina, el conte que ens agrada tant,…). Així tots ens sentim importants i escolats i tenim l’oportunitat de descobrir una mica més dels companys i companyes.

Les famílies podeu col.laborar en aquesta iniciativa ajudant als peques a buscar entre les coses de la seva habitació a veure què poden ficar a la maleta. Cada dilluns li tocarà a dos alumnes. Avui dilluns 9 hem descobert les primeres maletes i ja estem desitjant sentir què ens expliquen uns altres nois i noies!