INICIANT EL TREBALL COOPERATIU

Com ben segur sabeu la nostra escola participa d’un Projecte de Treball Cooperatiu que pretén donar pes a  aquesta metodologia  en les diferents àrees al llarg de la Primària. La idea és que els nens i nenes aprenguin ajudant-se entre ells i fent-los plenament partíceps del seu aprenentatge, evitant les classes magistrals o trasmissores per part dels mestres. Aplicant diferents tècniques que els nostres alumnes de 1r comencen a utilitzar just ara, aprendran mica en mica les habilitats necessàries per treballar en equip.

Fa pocs dies que ja hem organitzat els equips base en què funcionarem i ja estem introduint algunes tècniques: el full giratori, les siluetes positives, la 1-2-4, l’audició compartida,… Segur que els nens i nenes us poden explicar moltes anècdotes al respecte! Primer cal molta paciència per ensenyar-los les estratègies, hem de fer el modelatge perquè ho aprenguin bé. Amb el temps ja guanyaran autonomia!

Aquí us deixem algunes imatges perquè veieu com treballen en grups.