Treball cooperatiu. Les Siluetes Positives.

Aquest trimestre els alumnes de cicle inicial han començat a treballar amb la dinàmica de treball cooperatiu. Des d’Educació Física hem fet una activitat ben engrescadora: LES SILUETES POSITIVES!

Els alumnes s’havien de posar en grups base i crear, amb cordes, les siluetes de cada component de l’equip. Quant teniem les siluetes de totes els nens i nenes de la classe haviem d’escriure missatges positiu a totes les siluetes.

Realment han sortit missatges molt bonics, propers i sincers. Han gaudit molt, mireu-ne el treball en el següent enllaç: