PENSANENS #3 – Parauletes (PODCAST)

Hola, famílies!

Reprenent el podcast Pensanens, aquest cop l’alumnat de 3r ens ha explicat què creu que és l’amor, l’art i la felicitat, tres parauletes que als adults ens costa molt definir i amb una gran càrrega cultural i sentimental. Durant el programa ens deixen algunes claus per a pensar sobre aquests i qüestionar-nos-els. I recordeu que, a més de les seves fantàstiques respostes, és tant (o més) important escoltar el que volen dir amb elles, la reflexió que hi ha darrere la seva verbalització i “escoltar entre línies”. Muntat i conduït pel Guille, mestre de l’escola.

Hem trigat més del compte intentant resoldre alguns problemes a YouTube i… ho hem aconseguit! Així que us deixem aquest enllaç per a veure el vídeo (només s’hi pot accedir des d’aquest link).

Per a escoltar el podcast en format àudio, premeu aquí (també podeu descarregar l’arxiu .mp3).

Esperem que el gaudiu molt!