NAS15 PREPARANT LA CANTATA 2n

Què emocionats i emocionades que estàvem el passat divendres 14 amb la visita a l’Escola de la Directora de l’Escola de Música de Sant Adrià de Besòs, la Karina. Va venir expressament a l’aula de música per comprovar com cantàvem les diferents cançons i donar-nos uns consells d’última hora. Ens va explicar que era molt important que durant concert estiguem ben atents i atentes a les seves instruccions, doncs ella sempre ens guiarà amb gestos durant tot el concert. Tot i que estigun les famílies al davant, no ens hem despistar i la mirada sempre ha d’anar a la Karina, per tal que tots els nens i nenes de segon de les escoles de Sant Adrià ho fem igual i cantem amb harmonia.

Quin projecte més bonic i engrescador! El Guille ens ha preparat molt bé per enfrontar-nos a aquest nou repte i ben segur que interpretarem les cançons amb tot el nostre entusiasme. Ja falta molt poc pel gran dia!