ANIVERSARI CONSTRUCCIÓ EDIFICI DE L’ESCOLA

El passat dijous 24 de maig  a la tarda vam celebrar el 25è Aniversari de la construcció del nou edifici de l’escola.

Una tarda molt especial  on ens vam poder reunir un munt de professionals de l’educació (que hem passat per l’escola al llarg d’aquests anys),  famílies  actuals i d’altres que també havien format part d’aquesta comunitat, alumnes i alguns exalumnes vam compartir una bona estona d’aquesta celebració.

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra assistència!!!

I pels que no vau poder assistir aquí us  deixem unes imatges i un petit vídeo resum que volem compartir amb tots vosaltres.