NAS15.TREBALLEM AMB EL MATERIAL D’AXIOMA

El material amb el que treballem les matemàtiques amb el nostre alumnat ens ajuda a apropar els infants a la geometria i els ajuda a ser capaços de relacionar aquesta matèria amb el seu entorn més proper. Gràcies al treball que s’ofereix en aquest quadern, els alumnes poden utilitzar els nombres i el llenguatge matemàtic apropiats per resoldre situacions concretes de la vida real i els ajuda a assolir els diferents conceptes treballats.

A la classe de la CALMA i de l’ AMISTAT treballem sovint, manipulem i experimentem amb aquests materials enriquidors, que ens fan descobrir coses noves tot jugant i gaudint de les matemàtiques de la forma més divertida.

Us deixem unes fotos que ho demostren. Cliqueu  la foto!