NAS18.PLANETARI A L’ESCOLA.I5

Hola famílies,

ahir a l’escola hem tingut la gran sort de poder compartir amb tots els companys/es un planetari súper divertit. Hem pogut contemplar tots els planetes, estrelles, el sol, la lluna i el coet del nostre protagonista Yuri, que va ser el primer astronauta que va viatjar a l’espai. Després vam escoltar la història de dos germans que viatjaven l’espai amb el Yuri. S´ho vam passar d’allò més bé.

El monitor també ens va explicar quan surt el sol es fa de dia i ens despertem i quan es fa de nit surt la lluna i anem a dormir. I moltíssimes més coses divertides.

Ha sigut una experiència que ens ha agradat molt a tots/es.

Aquí us deixem totes les fotos dels nens i les nenes, esperem que us agradi.

Moltes gràcies famílies!