Projecte dels esports de 2n

Els nens i nenes de segon hem estat investigant sobre els esports al llarg d’aquest trimestre. El projecte el vam escollir nosaltres després de fer una pluja de temes i votar els nostres preferits.

La pregunta repte que ens vam plantejar va ser: “Per què es fan els Jocs Olímpics?”.

Primerament, vam investigar sobre els orígens dels Jocs Olímpics, traslladant-nos a l’Antiga Grècia i els vàrem comparar amb els Jocs Olímpics actuals. També vam descobrir quins són els diferents símbols de les olimpíades (mascota, flama, himne, bandera…) i aprofitant la celebració d’enguany dels Jocs Olímpics d’hivern de Pequín 2022 ens vam mantenir informats de tot el que anava passant.

Després vam voler aprofundir en els diferents esports (d’estiu, d’hivern i paralímpics) i per equips vam escollir-ne un per investigar-lo i explicar-lo a la resta de companys i companyes. Vam fer uns pòsters xulíssims! També vam voler descobrir quins eren els esports més practicats a la nostra classe, tot fent un gràfic de barres.

Aprofitant la setmana de la dona vam fer recerca sobre dones esportistes que han fet història! I vam dissenyar unes banderoles plenes d’informació de cadascuna d’elles. A més, vam rebre la visita de la Teresa Bernadas, una esportista d’elit en el món de l’hoquei patins.
En l’àmbit artístic hem volgut aprendre a dibuixar cossos en moviment i ho hem fet seguint l’obra de l’artista “Keith Haring”.
Per acabar, també ens hem preguntat què li passa al nostre cos quan fem esport i això ens ha portat a treballar l’aparell locomotor, l’alimentació i els diferents hàbits saludables.

Aquí us deixem un recull d’imatges d’alguns d’aquests moments que us hem explicat!!!