La comunitat de petits i petites va a la biblioteca

La setmana passada la comunitat de petits i petites de l’escola Poeta Foix va anar a la biblioteca Jaume Fuster. Van conèixer la Judith que va explicar fins a 4 històries diferents, van conèixer les normes de la biblioteca i van gaudir d’una estona lliure per mirar contes.

L’escola col·labora amb la biblioteca Jaume Fuster amb assessorament sobre contes, préstec de llibres i diferents activitats. Anar a la biblioteca per mirar contes i crear gust per la lectura i el respecte pels llibres és un aspecte clau que potenciem des de l’escola.

Per totes les famílies, recordar-vos que us podeu apropar a la biblioteca i demanar el vostre carnet (si encara no el teniu) per gaudir de tots els serveix que ofereix.