L’Escola és la millor família

Us fem saber que aviat començarà el projecte de grup L’Escola és la millor família, amb la participació de professionals del Centre de Salut Mental Infantil i Juvenil Sarrià Sant Gervasi, el Centre de Salut Primària Vallcarca Sant Gervasi, l’Agència de Salut Pública i el Centre de Serveis Socials de Sant Gervasi.

Està adreçat a famílies amb infants a càrrec de 2 a 5 anys, amb l’objectiu de compartir la criança i crear dinàmiques familiars positives.

– Serà un grup setmanal que ens trobarem els dijous de 9:30 a 11:30h a la Biblioteca Joan Maragall, del 19 de gener al 30 de març.

– Activitat gratuïta

– Inscripcions: al 667769698, o enviant mail al ljolis@ebavallcarca.cat