L’Andrea, mestra de l’escola, actua al Palau Sant Jordi

Aquest passat dissabte, l’Andrea Sánchez, mestra de música de l’escola va actuar al concert dels 50 anys de Companyia Elèctrica Dharma al Palau Sant Jordi. L’Andrea i tota la Colla Bastonera de Sants van actuar al principi i al final del concert, podeu veure-ho a la web de tv3. També van actuar altres associacions de la cultura catalana com 80 tabalers i grallers de l’Aula de Sons de Barcelonaels Diables de Sants amb el seu bestiari, els Castellers de Sants i el camell de Molins de Rei.

És un orgull i honor tenir mestres amb implicació a projectes tan bons com aquests.