Celebrem Sant Jordi a l’escola

El passat divendres dia 22 vam celebrar Sant Jordi a l’escola. A les 9.30h tots i totes vam baixar al pati amb el jurat present per repartir els premis dels Jocs Florals. Volem agrair la col·laboració de la Fundació J.V. Foix acompanyant-nos en aquest dia tan especial per l’escola. Després vam pujar a les aules per gaudir d’un esmorzar que ens va preparar l’AFA i vam sortir al pati plegades. Més tard, vam fer tallers a les aules per decorar el vestíbul.

I tot no acaba aquí, a la tarda un grup d’animació va venir al pati de l’escola per fer gresca i xerinola.

Us deixem les fotografies.