La música al Poeta Foix

Ara que ja estem a les portes de tancar el curs us fem un breu resum de tot allò que hem treballat a l’àrea de música. Durant tot aquest temps hem après que totes i tots ens necessitem per interpretar música, hem après a escoltar-la, a interpretar-la i també a gaudir-la plegats i plegades. Hem participat en diferents projectes com el Dansa Ara i la Cantània. També, hem comptat amb l’ajuda de l’escola de música de Can Ponsic per dur a terme el projecte MusicFoix, culminant el seu treball amb una cantata participativa.

Us deixem un recull fotogràfic.