Exposicions 1r

Els i les alumnes de 1r continuem amb el nostre projecte DESCOBRIM LA NOSTRA ESCOLA. Hem descobert que a  l’escola, a més de mestres i alumnes, hi treballen altres persones que són molt importants per al bon funcionament. Hem preparat unes entrevistes per coneixe’ls millor i els hi hem fet. Per un dia hem viscut com a periodistes i ha sigut emocionant!

Moltes gràcies per la col·laboració Noemí, Estrella, Joan, Loubna, Eva i Adrià !

Després de fer les entrevistes, hem recollit tota la informació i l’hem exposat a la resta de la classe.