Dia Internacional de les Dones

En uns dies torna a ser dia 8 de març dia internacional de les dones i avui us compartim una campanya del Departament. Des de l’escola treballem de forma coeducativa per fer de l’educació una eina de transformació.

VISIBILITZEM la importància del benestar físic i emocional i posem-lo al centre de les relacions.

TRANSMETEM les aportacions de les dones i de la diversitat de les persones.

FEM SENTIR la veu de les nenes, noies i dones a dins i a fora del centre educatiu.

FACILITEM que l’alumnat esculli el seu futur acadèmic sense biaixos sexistes, seguint els gustos i desitjos més personals.

ACOMPANYEM en l’educació afectivosexual empoderadora de la persona i en el foment de les relacions lliures de conductes abusives.

AMPLIEM l’àmbit emocional del que suposa ser home, incorporant-hi el temps de cura a un mateix i a altri.