Els i les pirates visiten el Poeta Foix

Aquests dies, els que no hem anat de colònies, hem fet un munt d’activitats sobre el mateix fil conductor que els nostres companys i companyes; els pirates. Vam rebre una carta del pirata Puntamora on ens informava d’un tresor amagat a l’escola. Cada dia ens donava una pista després de resoldre enigmes i tasques. Vam fer jocs com: a l’abordatge, la pesca o del vaixell no caic i ,a més, vam fer els nostres vaixells i banderes. L’últim dia vam completar una cursa d’orientació per dins de l’escola per trobar les últimes pistes! Finalment, vam localitzar el tresor i ens el vam menjar. Abans de marxar, vam fer un cartell de benvinguda per als que tornaven i el vam penjar a la seva classe.

Ha estat tota una aventura!