BALLEM PER CARNESTOLTES

El passat dia 16 de febrer van tenir lloc els balls de carnestoltes per tal de celebrar aquesta festivitat i que ja són costum any rere any a la nostra escola.

La preparació d’aquesta activitat dins de la festa, es du a terme des de l’àrea d’Educació Física amb la Situació d’aprenentatge “Ballem per carnestoltes”, que és un procés emocionant que combina moviment, creativitat i diversió. L’alumnat participa en activitats que promouen la coordinació, l’equilibri i l’expressió corporal a través de diferents activitats lúdiques, rítmiques i danses, que fomenten la sociabilitat i la cooperació entre ells i elles, el que fa que l’Educació Física jugui un paper clau en el desenvolupament integral dels/les alumnes.

Com vau poder veure totes les persones assistents a la festa, l’alumnat ha treballat de valent per oferir el millor de cadascú per fer gaudir a tothom.

Pablo (Mestre Educació Física)