Sortida de 6è al Museu de la Ciència i de la Tècnica
30/10/18Aqui us deixem les fotos 6è, de l’excursió de l’altre dia al Museu de Ciència i Tècnica de Terrassa.
Fotos sortida
Aqui us deixem les fotos 6è, de l’excursió de l’altre dia al Museu de Ciència i Tècnica de Terrassa.
Fotos sortida
Els alumnes del Cicle Superior ahir vam anar al club de vela de El Prat i vam fer diverses activitats.
Vam passar un dia fantàstic!!!
Aquí teniu una mostra!
Esperem que us agradin!
Bon estiu!!
Ja acaba un altre curs i acomiadem els alumnes de sisè! Els hem obsequiat amb un petit àlbum fet per tots els alumnes del centre i ells/es ens han cantat una cançó. Per finalitzar, l’AFA ens ha convidat a coca.
Bon estiu i molta sort en la nova etapa!!!
Fotos acomiadament sisè
Us deixem les últimes fotos de les colònies i el vídeo d’acomiadament amb la cançó de 6è.
Últimes fotos colònies
Avui els alumnes de 6è hem anat a fer una visita al museu.Hem pogut veure molts dels records que ens han deixat els nostres avantpassats. Ens ha agradat molt i ens han atès molt amablement!!!
MUSEU PAPIOL FOTOS
Ahir dimarts 12 de juny vam fer la darrera sessió d’apadrinament lector. Després de tres cursos amb els nostres padrins ha arribat el moment d’acomiadar-nos. Ells marxen a l’institut i nosaltres continuem el nostre camí.
Que tingueu molta sort! Moltes gràcies per ajudar-nos a ser millors… Llegeix més»
Ja estem a la recta final de les Colònies, tot ha anat molt bé, i aquí us deixem una mostra de les activitats que van fer ahir.