Sortida Gavà Atletisme ibonilla16/03/18 Els alumnes del Cicle Superior vam anar a una trobada de l’atletisme amb altres escoles . Aquí teniu una mostra!!
PALAU DE LA MÚSICA admin20/02/18 Avui els alumnes del cicle superior hem anat al Palau de la Música per gaudir de l’obre “Kantikipugui”. Ens ha agradat tant l’espectacle com veure el Palau. Aquí us deixem una mostra