ELS INFANTS DE P5 FEM LA COLLITA DE CEBES
10/04/18Ja hem collit les cebes que vam plantar fa molt de temps! Les hem cuidat i hem tingut molta paciència. Com que no en teníem per a tots, hem decidit portar-li a la cuinera de la nostra escola. Segur que ens farà receptes boníssimes!
Mireu quines fotos tan xules!!!
ELS INFANTS DE P4 OBSERVEM INSECTES
06/04/18Hem gaudit d’un matí genial buscant, investigant i observant insectes que hem trobat al bosc. Amb les lupes i els pots hem pogut veure com són aquests petits animalets.
Ens ho hem passat d’allò més bé!!!
Mireu quines fotos tan xules!!!
Circular 12 – Comissió de patis
23/03/18Benvolgudes famílies,
Us fem arribar la circular 12 amb informacions de les tasques que està duent a terme la comissió de patis.
Salutacions i bones vacances!
CIRCULAR 12 – Comissió de patis
ELS NENS I NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL MENGEM LA MONA
23/03/18Avui hem preparat les mones ben farcides de xocolata i molt ben decorades i després hem anat al pati a menjar-nos-les. Així hem celebrat el final del segon trimestre. Estaven boníssimes!!!
Gaudiu d’aquests dies de descans! Ens veiem a la tornada!
L’escola és notícia!
23/03/18
ELS INFANTS DE P3 HEM ESCOLTAT UN CONTE A LA BIBLIOTECA DEL NOSTRE POBLE
21/03/18Els nens i nenes de P3 hem anat a la biblioteca del nostre poble i hem escoltat el conte del mussol perdut que ens ha explicat la Sandra Rossi. Ha estat genial!!!
ELS INFANTS DE P4 ANEM A LA SALA D’EXPERIMENTACIÓ
17/03/18Com gaudim quan fem de científics/es a la sala d’experimentació. Els nens i nenes de P4 hem descobert moltes coses interessants.
Manipulant i experimentant anem construint el nostre pensament científic.
Mireu les fotos…
ELS INFANTS DE P5 FEM CABANES AL BOSC
16/03/18Quin matí tan xulo hem passat al bosc!!! Hem observat els canvis que fa la natura quan s’apropa la primavera, hem buscat pals i bastons, hem trobat raconets acollidors i interessants i HEM CONSTRUÏT CABANES!!!
Ha estat un matí extraordinari!!!
CONTE RÍNXOLS D’OS
15/03/18Avui la Mari i l’Àngela, mares de la Carla i el Luca de P4, acompanyades de l’Oriol, que és un músic, ens han vingut a explicar el conte “Rínxols d’os”. Ha estat un conte molt especial i hem acabat ballant, molt contents i contentes. Així hem fet la inauguració de la nostra Biblioteca nova.
Moltes gràcies Mari, Àngela i Oriol!!!
Mireu quines fotos…

